Father see that I have tried, to build a world with only me inside

2009/12/19

Tillbaka i Götet

Ja då hade man inte uppdaterat på ett tag igen.. Så det är väl dags..


Jag har tagit mig ifrån den kalla norden ner till underbara götet igen. Känns skönt att vara hemma. Får sova i en riktig säng (har fortfarande inte köpt en riktig säng utan sover på den där uppblåsbara madrassen som för övrigt har gått väldigt sönder) jag slipper laga mat, diska, städa : D.

Vad har man föräldrar till liksom??


Okej som ni inte vet så är jag extremt nålrädd, vi snackar pekfinger i armvecket får mig att rysa och ger mig små panikkänslor. Så vad gör jag? Jo jag bokar tid för att ge blod och för att pierca mig...


Först skulle jag ge blod, vilket var otroligt läskigt. Skulle ha en kompis som hängde med men hon försov sig så jag var ensam..

Det var dock inte så farligt som jag trodde, hade en sjuksköterska som pratade med mig hela tiden och allt. Slapp se nåljäveln också : D

Tbh det är värre att ta blodprov:S

Fick dock ligga kvar typ en halvtimme efter för att jag var så skakis, men stolt ^^


Dagen efter var det dags för piercing. Nålrädd som jag är så tog jag ju piercingen där nålen i princip sitter i längst och går igenom mest vävnad... Det var riktigt läskigt och det tog nästan en timme att göra med all mätning och skit. Sen fick jag såklart ligga kvar efteråt för jag kände inte mina ben efteråt, men jag svimmade inte iallafall : D

Piercade i en sån här^^
Tänker inte visa en bild på själva piercingen än då det mest är svullet och staven är mycket längre än vad den borde vara:P men det kommer i framtiden..

Men nu måste jag ta mig till pluggandet :c, hatar att skolan jag går på har tentor direkt efter jullovet så man måste plugga på lovet :c

Inga kommentarer: